Blogi

Interneti reeglid

2021-10-01

Minu kokkupuude enamus sotsiaalmeediaga on väike, aga siiski olen ka mina näinud väga hästi kuidas inimesed internetis käituvad.

Mina kasutan peamiselt ainult kolme keskonda: Youtube, Twitch ja Reddit. Ma kasutan neid peamiselt selle pärast, et need vajavad minu poolt minimaalset pingutust asjade leidmiseks. Youtube's ja Twitchis on ainult osas kanalid mida ma vaatan ja enamus saiti mind eriti ei huvita. Seetõttu on reddit see koht kus ma peamiselt teisi internetikasutajaid näen.

Internetis on väga lihtne kaotada oma inimlikus. Tänu anonüümsele suhtlusele ja üldisele internetikultiirile on solvangud ja ähvardused lihtsasti tulema. Internetis valitseb vägagi emotsiooniline suhtlus, kuna inimesed räägivad palju ja eriti ei mõtle enne kui midagi ütlevad. Anonüümsus võib anda inimestele tunde et naad on puutumatud ja võivad rääkida ükskõik mida ja ükskõik kuidas.

Internetus on aga tulnud ette kohti kus olen näinud kahte inimest väitlemas. Üks postitab mingi argumendi ja teine vastab sellele võttes iga argumendi punkti ja selle üle arutledes. Kahjuks juhtub seda väga harva.